Veelgestelde vragen

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer u doordeweeks vóór 15:00 bestelt zal de bestelling dezelfde dag nog worden verzonden, mits de bestelde producten op voorraad zijn. Bestellingen in het weekend zullen op maandag worden verzonden.

2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer u doordeweeks bestelt heeft u de bestelling de volgende dag in huis, mits de bestelde producten op voorraad zijn. Op zondag wordt er niet geleverd. Bestellingen in het weekend zullen op dinsdag worden uitgeleverd.

3. Wat moet ik doen bij schade/breuk?

Heeft u bij ontvangst van uw bestelling, schade/breuk geconstateerd ? Maar hiervan dan zo spoedig mogelijk na ontvangst een melding via info@dedranken.nl

Wat zet u in de mail?
- Ordernummer
- Foto van het product met schade/breuk;
- Foto met beschadiging op zich;
- Foto van de geleverde doos.

4. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Allereerst adviseren wij je om via de Track & Trace code te kijken of er eventuele verhindering is bij het bezorgen van uw bestelling.
www.packs.nl/tracktrace

Mogeliijk is het buren afgeleverd. In dat geval zal er een handtekening/naam bij de Track & Trace code staan.
Indien het pakket onvindbaar is kunt u een mail met het ordernummer sturen naar info@dedranken.nl.
Wij zullen dan samen met de transporteur uitzoeken waar uw pakket zich bevindt.

5. Er zit een fout in de levering

Heeft een u verkeerde levering ontvangen? Heel vervelend. Onze excuses hiervoor.
Wij streven ernaar uiterst secuur te werken en fouten te voorkomen.

Maakt u AUB zo spoedig mogelijk na levering een melding via info@dedranken.nl, met daarin het ordernummer en de geconstateerde fout. Voeg hier zo mogelijk een foto van de bestelling toe, zodat wij zo volledig mogelijk geïnformeerd zijn en uw melding zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen.

6. Kan ik het verzendadres nog wijzigen?

Heeft u een foutief verzendadres ingevoerd, neem dan direct contact op met info@dedranken.nl. Alleen wanneer dit direct gebeurt kunnen wij de gegevens voor verzending nog aanpassen.

7. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Na betaling is de bestelling definitief en doorgevoerd naar het magazijn. Een wijziging hierop is dan helaas niet meer mogelijk. Wilt u nog iets toevoegen, stuur dan direct een e-mail naar info@dedranken.nl. Alleen wanneer wij direct kunnen handelen is het mogelijk om een tweede bestelling te plaatsen en u de verzendkosten in mindering te brengen alvorens u overgaat tot betaling van de tweede bestelling. De twee bestellingen kunnen wij dan samen pakken tot één zending.